Plugg

Usch , gymnasieval , det är så svårt. Verkar finnas ganska många bra skolor , tyvärr är dom flesta i stan. Jag hoppas att mikael elias i sollentuna är bra :) då kanske jag ska söka dit. Får ju såklart se vad intagningspoängen är jag kanske inte ens kommer inte x)
Spanska prov på fredag alla fall, jag måste verkligen ha ett mvg på det! väldigt väldigt viktigt. Så ska väl gå och plugga snart hehe.
Jag har lagat mat idag också! fast det gick inte så bra .. pappa åkte hemifrån två minuter och ja .. jag glömde väl att plattan tydligen var på högsta och att det var olja i stekpannan hehehe .. och eftersom vi renoverar köket har vi ingen fläkt, hihi duktig jag är. Jag fick också reda på vad jag fick på min so redovisning, VG, väldigt nöjd med det, fast jag vill vääldigt gärna få mvg i so till jul eftersom so betyger är gånger 4 .. presspress. Gud vad jag längtar till jullov!!!!!

Bara jag som redan har min önskelista till jul klar ? :)

 
hehe ... bildbrist :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Fick höra av en som går på Mikael Elias att de e skit mkt plugg där ;)

2009-11-26 @ 17:17:42
URL: http://holamickis.blogg.se/
Postat av: jenka

nä, min lista är också klar ;D ...Sen länge :S

2009-11-29 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0